Календар свят України. Граматика української мови

Безбар'єрний простір та інклюзивна освіта


Інклюзивність забезпечує створення рівних можливостей для всіх людей, незалежно від їхніх особливостей чи потреб. Безбар'єрність означає усунення будь-яких фізичних, інформаційних, комунікаційних та інших перешкод, що обмежують доступ та участь людей у ​​суспільному житті.

Методичні рекомендації 



Освітній серіал «Безбар'єрна грамотність» доступний за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/barrier-free-literacy

Як піклуватися про себе та тих, хто поруч, у період стресу розкажуть на спеціальній сторінці «Ти як?», створеній у межах комунікаційної кампанії Всеукраїнського програмного здоров’я за ініціативою Олени Зеленської, доступній за посиланням:  https://www.howareu.com/ .




Умови доступності закладу освіти для навчання осіб 

з особливими освітніми потребами


У ЗГ № 106 створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
- виконано поточний ремонт класних кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальні приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- меблі, парти – кольору натурального дерева;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла та рівномірному освітленню приміщення. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. 

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнаних системою центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря в закладі забезпечує регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються у належному стані.
Територія, будівля, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працює педагог соціальний і практичний психолог). У класах, в яких навчається дитина з особливими освітніми потребами, присутній асистент вчителя.

Архітектурний доступ для дітей з ООП відсутній.

У 2024/2025 н.р. в закладі освіти 4 класи, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами. Для здобувачів освіти складені індивідуальні програми розвитку.






    Світ вартий бути відкритим для всіх!