Календар свят України. Граматика української мови

Така дісталась вже нам робота

Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі.
Н. П. Уткіна

 

Учителі мови і літератури є втіленням найголовніших якостей справжнього педагога. За доказами далеко ходити не треба, варто звернути увагу на початкові літери наших прізвищ:

Гарбар О.П. – гармонійність
Гаєвська О.В. – глибокодумність
Суниця О. А. – сумління
Балабуха Т. М. – благородство
Вініченко С. М. – великодушність
Ващенко В.В. – вишуканість
Лаптєва В. О. – любов
Макаренко О.В. – милосердя
Походун І. А. – працездатність

 

 У нас є своєрідний «кодекс честі»:

  • ніколи не зупинятися на досягнутому
  • займатися самоосвітою
  • ділитися з дітьми своїм досвідом
  • відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти
  • намагатися бути прикладом для дітей у всьому

Під час уроку кожен з нас виконує функції:

  • психолога
  • партнера
  • помічника
  • співробітника
  • носія інформації
  • авторитетної, довіреної особи
  • «психотерапевта»
  • актора

 

  Пафос вищесказаного в жодному разі не може перекреслити копіткої, тривалої, важкої праці педагога. В основі методичних пошуків учителів мови і літератури лежать інноваційні принципи навчання та виховання. "Від творчого вчителя до творчого учня" - така формула дає свої плідні результати. А це цілий ряд конкурсів учнівської творчості, в яких найактивнішу участь беруть наші учні під керівництвом своїх учителів-наставників.


Перезентація  методичного об'єднання вчителів мови та літератури
План-конспект уроку української мови в 5 класі. Учитель Вініченко С.М.
Семінар «Розвиток творчих здібностей на уроках мови та літератури як засіб формування мовної компетентності учнів»