Така дісталась вже нам робота
Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі.
Н. П. Уткіна
Учителі мови і літератури є втіленням найголовніших якостей справжнього педагога. За доказами далеко ходити не треба, варто звернути увагу на початкові літери наших прізвищ:
Гаєвська О.В. – глибокодумність
Суниця О. А. – сумління
Балабуха Т. М. – благородство
Вініченко С. М. – великодушність
Лаптєва В. О. – любов
Макаренко О.В. – милосердя
Походун І. А. – працездатність
У нас є своєрідний «кодекс честі»:
- ніколи не зупинятися на досягнутому
- займатися самоосвітою
- ділитися з дітьми своїм досвідом
- відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти
- намагатися бути прикладом для дітей у всьому
Під час уроку кожен з нас виконує функції:
- психолога
- партнера
- помічника
- співробітника
- носія інформації
- авторитетної, довіреної особи
- «психотерапевта»
- актора
Пафос вищесказаного в жодному разі не може перекреслити копіткої, тривалої, важкої праці педагога. В основі методичних пошуків учителів мови і літератури лежать інноваційні принципи навчання та виховання. "Від творчого вчителя до творчого учня" - така формула дає свої плідні результати. А це цілий ряд конкурсів учнівської творчості, в яких найактивнішу участь беруть наші учні під керівництвом своїх учителів-наставників.
Перезентація методичного об'єднання вчителів мови та літератури
План-конспект уроку української мови в 5 класі. Учитель Вініченко С.М.
Семінар «Розвиток творчих здібностей на уроках мови та літератури як засіб формування мовної компетентності учнів»