Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості.
(Н. Вінер)
Для успішної участі у сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності і навичками їх застосувань до розв’язування практичних задач. Сучасний ринок праці ставить значні вимоги до шкільної математичної освіти у розв’язанні практичних задач. Тому одним із головних завдань методичного об’єднання вчителів математики та фізики нашої школи є забезпечення умов для досягнення кожним учнем математичної та фізичної компетентності.
Математична та фізична освіта покликана зробити вагомий внесок у формування ключових компетентностей учнів як загальних цінностей, що базуються на знаннях, досвіді, здібностях, набутих завдяки навчанню. Отримані у школі знання та сформовані вміння і навички є, безперечно, важливими, але нині особливої актуальності набуває компетентність учня в різних галузях знань. Саме компетентності дають змогу визначити готовність учня - випускника до життя, подальшого особистого розвитку та активної участі в суспільному житті. У Державному стандарті особлива увага приділяється практичній і творчій складовій навчальної діяльності. Математичні компетентності складають основу для формування ключових компетентностей. ШМО вчителів математики та фізики вносить свій вагомий внесок у реалізацію поставлених задач завдяки застосуванню під час проведення уроків та в позаурочній роботі технологій «створення ситуації успіху», проблемного навчання, технології розвитку критичного мислення, інтерактивного навчання як інноваційного педагогічного явища у формуванні ключових компетентностей учнів, шляхом використання ІКТ, засобами проектних технологій, використанням різнорівневих завдань і т.п. Всі – люди творчі, небайдужі до своєї справи.
Кількісно-якісний склад ШМО вчителів математики та фізики
Загальна кількість педагогів | Склад за предметами | Склад за кваліфікаційними категоріями | Педагогічні звання | Склад за педстажем |
8 | математика – 6 фізика – 2 | Перша-4 Вища–3 Спеціаліст–1 | старший учитель – 2 учитель-методист – 1 | 25років-1 28років-1 29 років-1 30 років-2 36 років–1 42 роки–1 |