Календар свят України. Граматика української мови

     Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості. 

(Н. Вінер)

Для успішної участі у сучасному суспільному житті особис­тість повинна володіти певними прийомами математичної діяльнос­ті і навичками їх застосувань до розв’язування практичних задач. Сучасний ринок праці ставить значні вимоги до шкільної математичної освіти у розв’язанні прак­тичних задач. Тому одним із головних завдань методичного об’єднання вчителів математики та фізики нашої школи є забезпечення умов для досягнення кожним учнем математичної та фізичної компетентності.

           Математична та фізична освіта покликана зробити вагомий внесок у формування ключових компетентностей учнів як загальних цінностей, що базуються на знаннях, досвіді, здібностях, набу­тих завдяки навчанню. Отримані у школі знання та сформовані вміння і навички є, безперечно, важливими, але нині особливої актуальності набуває компетентність учня в різних галузях знань. Саме компетентності дають змогу визначити готовність учня - випускника до життя, подальшого особистого розвитку та актив­ної участі в суспільному житті. У Державному стандарті особлива увага приділяється практичній і творчій складовій навчальної діяльності. Математичні компетентності складають основу для форму­вання ключових компетентностей. ШМО вчителів математики та фізики вносить свій вагомий внесок у реалізацію поставлених задач завдяки застосуванню під час проведення уроків та в позаурочній роботі технологій «створення ситуації успіху», проблемного навчання, технології розвитку критичного мислення, інтерактивного навчання як інноваційного педагогічного явища у формуванні ключових компетентностей учнів, шляхом використання ІКТ, засобами проектних технологій,  використанням різнорівневих завдань і т.п.   Всі – люди творчі, небайдужі до своєї справи. 

            

Кількісно-якісний склад ШМО вчителів математики та фізики

Загальна кількість педагогів

Склад за 

предметами

Склад за 

кваліфікаційними  

категоріями  

Педагогічні

звання  

Склад за педстажем

8

математика – 6

фізика – 2                                                                                                                             

 Перша-4              Вища–3      Спеціаліст–1  

старший учитель – 2 учитель-методист – 1

25років-1                28років-1                29 років-1             30 років-2              36 років–1           42 роки–1

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

  


Відкритий урок 9-А клас

Участь у Науковій думці